- I Love Glam & Money: A Fancy Giveaway !-INCHEIAT

.

.

18 mar. 2013

A Fancy Giveaway !-INCHEIAT

Buna tuturor !

Revin cu un alt Giveaway pentru actualii mei cititori si pentru viitorii . Giveaway sponsorizat de Fancy Store .
Iata premiile :

* Premiul 1
Bluza WOOLY (Marimea S) - 1 buc.

* Premiul 2
Esarfa FANCY - 1 buc.(culoare la alegere)
* Premiul 3
Sosete dama PUZZLE (Marime Unica) - 1 Pereche(Model la alegere)

Culorile disponibile ale esarfei sunt : GALBEN PAL, PORTOCALIU, ROZ PAL, FUCHSIA, ROSU, MOV, BLEU, TURQUOISE, VERNIL, CIOCOLATIU


Nu mai lungesc vorba si va invit direct la concurs . Tot ce trebuie sa faceti este sa indepliniti toate aceste reguli :

* Să mă urmăriți în mod PUBLIC prin GFC (Google Friend Connect) - în partea dreaptă găsiți pe fundal albastru ”Înscrieți-vă pe acest site”, urmați instrucțiunile și optați pentru a mă urmări ”în mod public” .
Să dați like paginii de Facebook a blogului AICI paginii de Facebook a sponsorului AICI și paginii de Facebook Concursuri pe F.B .
Să dați share acestei postări pe pagina voastră de Facebook și să-mi lăsați linkul doveditor. ATENȚIE: postarea trebuie să fie PUBLICĂ pentru ca eu să o pot vedea . *Nu uitati cand dati share sa scrieti " @I Love Glam si @Fancy Store " .
* Să lasati un comment AICI in care tag-uiti 3 prieteni ( Ex: @Ioana Popovici , @Delia Matache si @Mimi Curca - am dat niste exemple pentru cei care nu stiu sa dea tag :* )

OPȚIONAL pentru 1 șansă în plus
- Să vă abonați la postările mele prin e-mail (căsuța din partea dreaptă unde scrie ”Follow by Email”, intoduceți adresa voastră de e-mail, apăsați apoi butonul ”Submit”, după care veți confirma e-mail-ul primit. FĂRĂ CONFIRMAREA PRIMITĂ PE E-MAIL NU SUNTEȚI ABONAȚI!)
OPȚIONAL pentru 2 șanse în plus:
- Sa faca o postare pe blog(daca detii unul) despre acest giveaway.


Aşadar, îmi lăsați un comentariu sub forma:

-GFC id:
-Facebook like celor 3 pagini:
-Facebook share:
-Numele meu de FB cu care am mentionat prietenii:
-Opțional (+1 șansă) M-am abonat pe blog cu adresa:
-Optional(+2 sanse) Link catre postarea pe blog despre acest giveaway:

DURATA: giveaway-ul începe azi, 18.03 şi se încheie pe 3.04 .


DISCLAIMER!

  • Acest premiu este oferit de către sponsorul giveaway-ului Fancy Store
  • Concursul este deschis tuturor persoanelor de cetățenie română sau care pot primi premiul la o adresă din România.
  • Toate persoanele care nu respectă REGULILE OBLIGATORII vor fi descalificate.
  • VĂ ROG SĂ FIȚI FAIR-PLAY ȘI SĂ NU VĂ MAI ÎNSCRIEȚI TOATĂ FAMILIA, TOATE RUDENIILE, DE PE ACELAȘI ID, VEȚI FI DESCALIFICAȚI FĂRĂ PREAVIZ. VERIFIC LA SÂNGE, NU ÎNCERCAȚI SĂ TRIȘAȚI!
  • Durata desfășurării concursului a fost amintită mai sus.
  • Vom avea un singur câștigător, ales cu ajutorul programului random.org.
  • Voi afișa câștigătorul în maximum 2 zile de la terminarea giveaway-ului pe pagina I Love Glam !
  • Odată anunțat, câștigătorul are trebuie sa ma contacteze in aceeasi zi in care s-a facut extragerea . În cazul în care nu primesc niciun răspuns, voi alege pe altcineva.
  • Nu doresc certuri, cuvinte triviale, scandal, luați-o cum vreți, atât pe acest blog, cât și pe pagina de Facebook aferentă blogului. Vă rog să fim fair-play și să ne respectăm!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu