- I Love Glam & Money: Review: Luciu de buze cu efect de volum de la Avon "Plump Pout Pink Pucker"

.

.

14 aug. 2012

Review: Luciu de buze cu efect de volum de la Avon "Plump Pout Pink Pucker"

Brr , e un frig afara si ploua si bate vantul de nu va pot spune :( . Am iesit putin la o cafea cu o prietena si vazand cum bate vantul am decis sa folosesc un luciu de buze pentru a le proteja , plus ca adoptand o tinuta casual si fiind si dimineata am zis sa port un machiaj usor , sa nu imi incarc fata prea mult ; Astfel am folosit Luciul de buze cu efect de volum de la Avon , nuanta "Pink Pucker" .
Hmm , cu ce sa incep ? Imi este greu , deoarece are atatea calitati , incat nu stiu cu care sa incep prima ;x .

Haideti intai sa vedem ce spune AVON despre Luciu :
Confera stralucire si volum buzelor.
Confera buzelor o senzatie racoritoare.
Contine vitaminele A, C si E cu rol in hranirea si hidratarea buzelor .

Formula racoritoare cu menta confera buzelor un aspect mai plin.

Acum , ce spun eu despre Luciu :

 Cautam din ce in ce mai mult cele mai simple metode de a straluci , iar acest luciu de buze iti confera un aer sexy dintr-o singura aplicare , un "+" fiind faptul ca nu este nevoie sa bagam pensonasul in tub de 7 ori pentru a acoperi o singura buza , ci e destul de maxim 3 ori : o singura data pentru fiecare buza , iar a treia oara pentru finisare !
 Intradevar , confera stralucire buzelor ! In poza ce urmeaza veti vedea nuanta de roz pal , aproape incolor a luciului  , dar si stralucirea persistenta  pe care ti-o poate oferi .
 Ofera volumul promis , dupa cum vedeti : 

 DA! Hidrateaza si hraneste buzele , de aceea eu il mai foloseam si atunci cand acestea erau crapate si uscate , iar efectul era foarte rapid : cojitele de piele uscata de pe buze erau inmuiate si ulterior dispareau .
 Senzatia de racoare se mentine aproximativ 30 minute , dupa care aceasta se diminueaza , iar partea cea mai tare este ca acest Luciu este rezistent , mentinandu-se pe buze chiar si 3 ore , fara sa curga sau sa se faca alb pe margini !!!
 Prezinta mici sclipicei foarte fini si "de bun gust" .
 L-am luat acum muuuult timp in urma , la o oferta de pe coperta brosurii , cu doar 10 lei si il am si acum si nu pare ca se va goli imediat . Datorita consistentei lipicioase este atat de durabil , cred eu :D

Concluzie :

Nu am nimic de reprosat , ma inteleg foarte bine cu el , de aceea vi-l recomand !

PS.: Daca aveti parul lung , e foarte neplacut sa se lipeasca de buze X_X , iar daca iubitului nu-i plac luciurile de buze cand va saruta , nu vi-l recomand ; e foarte sticky :)) .

V-am pupacit ! :*

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu